Doprava zadarmo od 40 €

60 dní na vrátenie

12 rokov na slovenskom trhu

+421 2 33 456 870

Zásielka prišla poškodená - ako postupovať?

Author photoTatiana

Doba čítania 3 min
O nákupe

Čo robiť, ak tovar nedorazil v poriadku?

V prípade ľahkej deformovanosti alebo poškodenia vonkajšieho obalu nemajte obavy zásielku prevziať. Vo väčšine prípadov je totiž zásielka úplne nepoškodená a v poriadku - neprevzatie takejto zásielky mnohokrát znamená zbytočné predĺženie dodacej lehoty. Dôležité však je zásielku prevziať s výhradou tak, aby mal vodič zaznamenané, že zásielka mala poškodený obal.

Akonáhle zákazník, po obdržaní a rozbalení svojho balíka zistí, že je nejaký tovar rozbitý, puknutý alebo inak poškodený, je nutné ihneď nahlásiť škodu príslušnej prepravnej službe, prostredníctvom ktorej bola zásielka zákazníkovi doručená. Poškodenú zásielku je taktiež potrebné ihneď nafotiť. Je nutné vyfotiť prepravný štítok, obal (s detailom poškodenia), výstelku a poškodený tovar. Na uplatnenie reklamácie u prepravcov sú fotografie nevyhnutnou súčasťou, bez nich bude reklamácia zamietnutá. Taktiež je dôležité si do ukončenia reklamačného konania ponechať obal, výstelku a poškodený/zničený tovar, ktoré budú využité ako dôkazný materiál na uplatnenie škody u dopravcu.

Dôležité je skontrolovať obsah a kompletnosť zásielky. V prípade, že je zásielka nekompletná, je nutné nám túto informáciu nahlásiť najneskôr do 2 dní od prevzatia zásielky.

Všetky tieto informácie (nekompletnosť, poškodenie + fotografie) nám zašlite cez kontaktné formuláre. Na neskoršie reklamácie nebudeme brať ohľad.
 
 
Kurier UPS
  • Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň od doručenia tovaru), je potrebné túto škodu nahlásiť spoločnosti UPS.
  • Nahlásenie vykonáte zavolaním na telefénne číslo + 421-2-16877
  • Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr.

Dopravná spoločnosť Slovenská pošta
  • Ihneď po zistení škody (najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky), je potreba túto škodu nahlásiť spoločnosti Slovenská pošta.
  • Nahlásenie vykonáte zavolaním na telefónne číslo 0800 122 413, osobne na najbližšej pobočke Slovenskej pošty alebo elektronicky prostredníctvom eReklamačného listu, ktorý je dostupný na www.posta.sk
  • Následne je nutné kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára. O ďalšom postupe vás budeme informovať čo najskôr. 

Autor článku:

Tatiana
Tatiana Špecialista zákazníckeho servisu

Tatiana nie je len špecialistkou zákazníckeho servisu, ale tiež fanúšikom moderného LED osvetlenia. Vo svojich článkoch vám poradí ako ušetriť elektrinu alebo ako správne vybrať žiarovku. Tiež vám poskytne množstvo tipov ako dokonale osvetliť váš dom aj záhradu.