U tovaru nakúpeného prostredníctvom internetového obchodu, má zákazník (spotrebiteľ) do 2 rokov od doručenia tovaru, nárok na jeho reklamáciu. U niektorých produktov môže byť táto lehota v rozmedzí od 3 do 5 rokov. Táto skutočnosť je uvedená vždy pri každom produkte jednotlivo alebo je stanovená v obchodných podmienkach. Na aké chyby sa reklamácia vzťahuje sa môžete dočítať v reklamačnom poriadku.
Ako postupovať, v prípade, že chcete reklamovať tovar:
- Stiahnite si reklamačný formulár TU. Formulár vytlačte a vyplňte.
- Vyplnený a vytlačený formulár vložte do balíka, v ktorom nám vraciate tovar. Ak nám vraciate viac balíčkov, vložte formulár do každého z nich.
- Zašlite ho iba prostredníctvom Slovenskej pošty. Neposielajte ho prosím na dobierku!
- Balíček nám zašlite na adresu: