0
Obľúbené produkty:
0

Nemáte žiadne obľúbené produkty.

Prihlásiť
Registrovať
Levy banner
Pravý banner

Zavolajte nám, sme tu pre Vás

0233 456 870 (Po-Pia, 7-18 hod.)
MENU
0 0,00
Nakupte ešte za 30
a dopravu máte ZADARMO.
MENU

Ako postupovať

Spýtajte sa na čokoľvek

Pavlína

Poradím s výberom aj technickými zádrhelmi.

0233 456 870(Po-Pia, 7-18 hod.)

Spýtajte sa
 

Tatiana

Pri doručení zásielky je vždy najprv nutné ihneď balík rozbaliť a skontrolovať jeho obsah. (Prepravcovia nemajú povinnosť čakať na rozbalenie balíka.)

Čo robiť, keď príde zásielka poškodená?
Ak zákazník, po obdržaní a rozbalení svojho balíka zistí, že je niektoré svietidlo rozbité, prasknuté alebo inak poškodené, je nutné ihneď nahlásiť škodu príslušnej prepravnej službe, prostredníctvom ktorej bola zásielka zákazníkovi doručená.
 
Dôležité je tiež skontrolovať obsah a to či je zásielka kompletná. V prípade, že je zásielka nekompletná, je nutné nám túto informáciu nahlásiť najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky a to prostredníctvom kontaktného formulára. Na neskoršiu reklamáciu nebudeme brať ohľad.
 
DHL Express - prípadné škody je nutné nahlásiť najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky a to na telefónne číslo: +421 233 002 589. 

Čo robiť, ak dodaný tovar nesúhlasí s faktúrou? (doručených tovar, ktorý si zákazník neobjednal alebo v dodávke niečo chýba)
Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného Formuláre, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisom závady. Čo najskôr Vás bude náš pracovník kontaktovať o ďalšom postupe.

Čo robiť, ak bol tovar vyzdvihnutý osobne a následne až doma pri rozbalení je zistená porucha na tovar či nejaké iné poškodenie?
Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláre, kde uveďte meno, dátum odobratia zásielky a typ tovaru. Čo najskôr Vás bude náš pracovník kontaktovať o ďalšom postupe a možnostiach.

Čo robiť, keď je svietidlo nefunkčné a zákazník ho chce reklamovať?
Pokiaľ chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode RENT.SK, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláre, v ktorom uvedie najmä typ výrobku, jeho kód, číslo faktúry alebo objednávky a popis závady. Vhodné je tiež aj priloženie fotografií dokumentujúcich závadu. Do dvoch pracovných dní bude zákazník kontaktovaný a budú mu poskytnuté informácie o ďalšom postupe vrátane adresy, kam zákazník zašle reklamovaný tovar.

RÝCHLA REKLAMÁCIA, VRÁTENIE ALEBO VÝMENA TOVARU
Nemáte čas spisovať dôvody pre vyššie uvedené situácie do emailu alebo je momentálne naša telefonická linka obsadená? Prajete si, aby sme sa o všetko postarali za vás? Využite jednoduchý reklamačný formulár pre kontakt s oddelením pre zákazníkov. Podľa našich časových možností sa Vám ozveme, najneskôr do 2 prac. dní a všetko spoločne vyriešime.
 
Ako odstúpiť od zmluvy?
Ak ste nakupovali pre svoje súkromné účely (neuvádzali ste v objednávke IČ ani DIČ), potom máte ako zákazník (spotrebiteľ) právo do 14 dní od doručenia tovaru na jeho vrátenie bez udania dôvodu. Ako v takom prípade postupovať?

  • Stiahnite si TU formulár pre vrátenie tovaru. Formulár vytlačte a vyplňte.
  • Vyplnený a vytlačený formulár vložte do balíčka, v ktorom nám vraciate tovar. Ak nám vraciate viac balíčkov, vložte formulár do každého z nich. Tovar by mal byť nepoužitý, zabalený v originálnom obale, nepoškodený, vhodný pre ďalší predaj. Balenie musí obsahovať všetko z pôvodného príslušenstva.
  • Zašlite ho iba prostredníctvom Slovenskej pošty. Neposielajte ho prosím na dobierku!
  • Balíček nám zašlite na adresu: 
 
Svet-svietidiel.sk
Poste restante
Vlastenecké námestie 3322/4
850 00 Bratislava – Petržalka
 

V prípade nedodržania vyššie stanovených podmienok nemusí byť možnosť vrátenia tovaru uznaná.
 
Dobrovoľne poskytnuté právo na vrátenie do 30 dní od prevzatia tovaru:
Okrem vyššie spomenutého zákonného nároku na odstúpenie od zmluvy Vám dobrovoľne poskytujeme záruku vrátenia tovaru na dobu 30 dní od prevzatia tovaru. Zmluvu môžete zrušiť aj po uplynutí 14-dňovej lehoty na odstúpenie tým, že nám tovar vrátite do 30 dní od prevzatia (lehota začína dňom, nasledujúcim po doručení tovaru), ak je tovar v pôvodnom obale, je úplný, nie je použitý alebo poškodený a pokiaľ sa nejedná o tovar, upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu. Pre dodržanie lehoty postačí včasné odoslanie.
 

Ak ste nakupovali na účely firmy (V objednávke ste zadali IČO), potom už nie ste spotrebiteľ, ale nespotrebiteľ. Z toho dôvodu nevzniká právo na vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia tovaru.

Autor článku:

Tatiana
Tatiana Články, Diskuze, Objednávky / reklamace, Překladači

Akcie a novinky prednostne na váš e-mail

Všetko ohľadom svietidiel, typy, vychytávky a návody. Raz za čas priamo do e-mailu.

Odhlásiť odber