Čo robiť, keď príde zásielka poškodená?
Čo robiť, ak dodaný tovar nesúhlasí s faktúrou? (doručených tovar, ktorý si zákazník neobjednal alebo v dodávke niečo chýba)
Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláre, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisom závady. Čo najskôr Vás bude náš pracovník kontaktovať o ďalšom postupe.
Čo robiť, ak bol tovar vyzdvihnutý osobne a následne až doma pri rozbalení je zistená porucha na tovar či nejaké iné poškodenie?
Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláre, kde uveďte meno, dátum odobratia zásielky a typ tovaru. Čo najskôr Vás bude náš pracovník kontaktovať o ďalšom postupe a možnostiach.
Čo robiť, keď je svietidlo nefunkčné a zákazník ho chce reklamovať?
Pokiaľ chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode RENT.SK, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláre, v ktorom uvedie najmä typ výrobku, jeho kód, číslo faktúry alebo objednávky a popis závady. Vhodné je tiež aj priloženie fotografií dokumentujúcich závadu. Do dvoch pracovných dní bude zákazník kontaktovaný a budú mu poskytnuté informácie o ďalšom postupe vrátane adresy, kam zákazník zašle reklamovaný tovar.
RÝCHLA REKLAMÁCIA, VRÁTENIE ALEBO VÝMENA TOVARU
Nemáte čas spisovať dôvody pre vyššie uvedené situácie do emailu alebo je momentálne naša telefonická linka obsadená? Prajete si, aby sme sa o všetko postarali za vás? Využite jednoduchý reklamačný formulár pre kontakt s oddelením pre zákazníkov. Podľa našich časových možností sa Vám ozveme, najneskôr do 2 prac. dní a všetko spoločne vyriešime.
Ak ste nakupovali pre svoje súkromné účely (neuvádzali ste v objednávke IČ ani DIČ), potom máte ako zákazník (spotrebiteľ) právo do 14 dní od doručenia tovaru na jeho vrátenie bez udania dôvodu. Ako v takom prípade postupovať?
- Stiahnite si TU formulár pre vrátenie tovaru. Formulár vytlačte a vyplňte.
- Vyplnený a vytlačený formulár vložte do balíčka, v ktorom nám vraciate tovar. Ak nám vraciate viac balíčkov, vložte formulár do každého z nich. Tovar by mal byť nepoužitý, zabalený v originálnom obale, nepoškodený, vhodný pre ďalší predaj. Balenie musí obsahovať všetko z pôvodného príslušenstva.
- Zašlite ho iba prostredníctvom Slovenskej pošty ako BALÍK NA POŠTU. Neposielajte ho prosím na dobierku!
- Balíček nám zašlite na adresu:
V prípade nedodržania vyššie stanovených podmienok nemusí byť možnosť vrátenia tovaru uznaná.
Ak ste nakupovali na účely firmy (V objednávke ste zadali IČO), potom už nie ste spotrebiteľ, ale nespotrebiteľ. Z toho dôvodu nevzniká právo na vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia tovaru.